Last friday night.



För någon timme sedan landade jag i lägenheten. På den timmen har jag packat upp min väska, tänt ljus, startat datorn, fört över bilder från kameran, provat byxor, tvättat bort sminket och plockat undan lite snabbt här hemma. Men Petter har städat och hållit lägenheten fin medans jag varit borta så det var skönt att komma hem till ett fint hem! Sådant uppskattas så mycket. Speciellt på en fredagkväll. Har ju varit i Ske-å sedan i tisdags så det är några dagar vi varit ifrån varandra. Han är inte hemma just nu men kommer på ett tag, lär ju se när han dyker upp.

Tills vidare ska jag pyssla lite här hemma. Hoppas ni har en fantastisk fredagskväll, mina fina. 

Kommentarer
♥ Linnea

grym blogg, keep it going!

allt bra finis? :)

2011-09-02 @ 22:39:06
URL: http://liinnejah.myshowroom.se
♥ hanna

Skönt med lite sådana där mysiga fredagskvällar ibland :)

2011-09-03 @ 13:54:14
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0