Kitchen.



Fotot är taget i lördags.

I köket har jag befunnit mig mer eller mindre halva dagen. Tog en kort promenad (typ 200 meter) till affären i spöregnet. För regna har det minst sagt gjort hela dagen. Pga vädret fick jag en impuls att baka! Jag har aldrig varit någon som spenderat timmar i köket när det gäller bakning. Förutom när jag var liten, fast då var jag väl mest åskådare och den som smakade degen/smeten.

Idag blev det en klassiker, chokladbollar! Fast, dom är inte klara.. haha. Bunken står i kylen eftersom jag tycker det blir lättare att rulla då. Mitt i allt så blev det middagsdags så därav att den stått några timmar i kylen. Gjorde en slags tacopaj med majs, fetaost, tomat, riven ost osv. ASGOTT. För att sluta tjata om mat, nu ska jag rulla mina chokladbollar i pärlsocker! Längtar att få äta dom.

Kommentarer
♥ The old drivrutin

TJENNA, efter 1,5 års vila så är bloggen tillbaka som The OLD drivrutin!! på denna blogg kommer du få läsa om allt möjligt och vi varnar för humor som inte alla kan förstå!! The old drivrutin is back!!



ENJOY / Sara och Elin

2011-09-08 @ 08:46:10
URL: http://todrivrutin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0