I'll Make You Believe, That I've Got The Key.



Under eftermiddagen gick jag en promenad med Åke (mammas hund). Duggregnade lite när vi gick ut men ingenting som störde direkt. När vi sedan gått ungefär halvvägs började regnet ÖSA ner. Verkligen som att vi stod i en dusch.. haha. Förutom att jag blev genomblöt var det inga problem. Tycker det är härligt att vara ute när det regnar. Rensar luften. Rensar hjärnan.

Några timmar senare gick jag och mamma förbi expo. Båda hittade några småsaker som fick följa med oss hem. Nu har hon åkt hem till Skellefteå men var väldigt mysigt att ha henne här. Älskar att vi har en stor lägenhet, man behöver inte trängas. Skickade även med henne en påse med bullarna jag bakade för några dagar sedan. : ) Nä, nu ska jag & Petter sticka till affärn för att inhandla cola och gottis!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0