I was searchin' for a place to go, somewhere to rest my head.



För en liten stund sedan, ca 30 minuter för er som vill veta, kom jag hem från mamma. Det första jag gjorde var såklart att ta av mig ytterkläderna, men efter det for tjocksockarna på direkt! PÅ BUMS. Svinkallt ute. Jag är alltid iskall om händer och fötter, men nästan bara under vinterhalvåret? Började bli kall för någon vecka sedan. Skumt. 

Kvällen hos min familj var mysig. Åt lasagne till middag, den var riktigt god! Givetvis stod 'Idol' på schemat kl 20.00. När klockan var 19.52 blev vi godissugna så jag sprang (läs: gick) till affärn fär jag köpte godis och naturgodis. Resten av kvällen blev det en massa prat. Mys!

Kommentarer
♥ daniella:)

Hej! Ser att du varit i alanya! Jag har också varit där! Tre gånger, var där de här året! Och ska dit nästa år igen i tre veckor! Va du på några klubbar?:D

2011-09-24 @ 08:20:52
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0