Tradition.



Innehållsrik dag. Vi vet ju vad det betyder, slut i huvudet. Ska stänga ner datorn men ville bara säga hej, typ. Haha. : ) 

Har varit på middag med fina människor. Det är inte alla som får bli bjuden på inbakad fläskfilé mitt i veckan. Favoriträtt om ni frågar mig! Vet inte hur många gånger jag & Petter ätit det. Nyårs, helg, vardag. You name it.

Tidigare idag var jag ju på stan. Eftersom jag har ny mobil bytte jag till ett abbonemang. Dock fungerar det inte att surfa eller nåt.. fast ringa går i alla fall. Kanske måste vänta tills jag får mitt nya sim-kort för att det ska fungera. Eller bara vänta tills imorgon. JUST DET. Bra. Nu kom jag på en sak. Köpte ett displayskydd också. Mobilen ska såklart vara avstängd när man sätter dit det men även 12 timmar efteråt (så det inte blir bubblor). Får se om mitt tålamod räcker till det ikväll, just nu vill jag bara slänga mig i soffan och äta en marabou mjölkchoklad med polkagrisar som väntar på mig i kylen. Lockande.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0