Söndag.



Bilden tog jag imorse när jag cyklade hem från jobbet. Oerhört fint att få möta soluppgången! Även att få se en stad vakna till liv.

Klockan 07 imorse satte jag mig på sadeln på min röda skruttcykel för att trampa hemåt. Efter att ha jobbat 25 timmar var jag ändå inte så trött. Man blir ganska pigg av att andas frisk luft samtidigt som man får lite morgonmotion, haha. Fast när jag kom hem somnade jag ganska direkt jag la huvudet på kudden. Vaknade vid 12-tiden och klev upp dirr. Vill ju kunna somna ikväll. Egentligen skulle jag jobba 24 timmar men etfersom vi gick över till vintertid under nattens gång blev det en timme extra. Men lika bra det, vad gör väl en timme mer när man ändå är på jobbet? Den där timmen känns dock av idag tycker jag.. 17.43 visar klockan men känns som den är 18.43 eftersom min mage VRÅLAR EFTER MAT.... tur vi ska äta namnam till middag.

Hela dagen har varit en fruktansvärt skön söndag. Åt varma mackor i ugn till frukost/lunch. Tittade på filmen 'Erin Brockovich' som visades i eftermiddags på tv 4. Vet inte hur många gånger den visats i tv men jag måste sett den minst 5 gånger förut.. och aldrig har någon av gångerna varit på film. Haha! Men det är lika bra varje gång, om inte bättre. :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0