Small is the number of them that see with their own eyes, and feel with their own hearts.





Dessa fina saker gömde sig inslagna i det förra inlägget! Dom passar klockrent på skänken vi har i köket. Telådan är ju bara underbar. Eftersom jag inte dricker kaffe har jag alltid te hemma. Idag köpte jag dessautom ett pack med 5 olika smaker, ni får se dom imorgon.

Ljuslyktorna kan jag gissa att mamma också vill ha, haha. Vi har samma sak när det kommer till ljus. Om vi hade ett motto hade det väl varit "man kan aldrig ha för många ljuslyktor". Ljus. Hjärtan. Värme. Åh.

Kommentarer
♥ Hanna

Man kan absolut aldrig ha för mycket lyktor:) det mottot kör jag på iaf :)

2011-10-17 @ 20:38:02
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0