Onsdag.



Idag är jag också uppe ganska tidigt, dock lite senare än igår. Vaknade vid 08.30 då alarmet ringde. Eftersom jag förhoppningsvis snart ska börja jobba vill jag ha lite rutiner när det gäller tiden, speciellt att komma upp på morgonen. Vill ju inte försova mig precis!

Kommer ni ihåg att jag för några veckor sedan skrev att jag skulle baka scones? Insåg några minuter senare att det inte skulle gå, vi hade slut bakpulver här hemma. Sucket. Några dagar efteråt köpte jag bakpulver så nu ska det bakas! Kom på det igår, att jag köpt det.. haha.

Kommentarer
♥ Anna

Ibland är det bra att ha lätt för att glömma.. Då kan få små överraskningar ibland. Bara så där:)

2011-10-26 @ 12:39:04
URL: http://annsen.blogspot.com/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0