Måndag.



God morgon världen!

Underligt att jag drömde om att jag var med i en tårtbakartävling, haha! Vet inte vilka som var med förutom jag, men jag var i alla fall i ett lag med 4 st till. Vi sprang runt med en kundvagn på en matbutik där vi letade vad vi skulle ha till tårtorna.. galet. Mitt i allt vaknade jag av att jag var kissnödig (på riktigt alltså) så kl 08.07 klev jag upp. Tänkte att det är onödigt att lägga sig i sängen igen så jag tog på mig myskläder och satte mig här. Nu ska jag se en film och äta frukost. Mysmorgon!

PS. På tal om drömmar berättade Petter vad han hade drömt natten till lördag. Han drömde att det var översvämmning i vår lägenhet!! Hahahaha, så himla roligt. Det var ända upp till taket. "druknade vi inte då?" frågade jag. Då svarade Petter, näe.. för vi var i sovrummet och där var det inge vatten så när jag öppnade dörren kom massa vatten in i sovrummet så det jämnade ut sig, så det var inte riktigt ända till taket då. Sedan simmade vi tydligen omkring i lägenheten som om ingenting var konstigt.. ännu konstigare var att han skullle gå på toa vilket han även gjorde + att han tog toapapper och torkade sig!! Haha, snacka om att man kan drömma vad som helst.

Kommentarer
♥ Linnéa ♥

Åh, vilken mysig halsduk! Vart har du hittat den? ^^

2011-10-31 @ 18:18:53
URL: http://neiah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0