Honey, I'm home


Bilden tagen igår, när vi rullade mot Skellefteå.

NU, eller ja.. för någon timme sedan kom vi hem till Umeå efter att ha spenderat ett dygn i min hemstad. Först körde vi hem till min mamma för att lämna våra saker + bilen. Lilla mamma var dock inte hemma, utan hon befinner sig på äventyr i Norge. Kändes lite konstigt att vara där utan henne, är ju så van att hon är hemma då man kommer för att hälsa på. Men igår var vi inte där för att träffa henne. Vi var bjudna på släktmiddag! Restaurangen vi åt på var supermysig. Förrätt, varmrätt och efterrätt serverades. Kvällen fortsatte sedan hos min farmor & farfar. Hur trevligt som helst! : )

Släkten är alltid dom som finns kvar. Jag är glad att vi alla var samlade igår. Den enda som saknades var min äldsta kusin. Han bor nere i södra Sverige så det var lite krångligt att ta sig hit, mycket plugg och jobb för hans del. Hur som helst - nu är vi hemma efter en mysig tripp till Skellefteå.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0