Färgat utväxten.



Bild från förra gången jag färgade håret (eller gången därinnan).


I torsdags åkte jag till skellefteå. När jag kom fram gick jag förbi min mosters hårsalong för att köpa hårfärg både till mig och mamma. Tanken var att vi skulle färga håret på kvällen men hon slutade sent vilket ledde till sen middag. 19.30 hade vi ätit klart. Idol började kl 20.00 som vanligt men den där halvtimmen innan blev välanvänd, dock inte till hår utan till teknik. Hjälpte mamma att ställa in alla kanaler osv. eftersom hon har en ny tv. Fredag var vi bortbjuden så då blev det inte heller någon färgning. Men! På lördagsförmiddagen minsann. Men! Bara mammas hår. Haha.

Herrejösses. Vilket babbel jag drog igång. Hur som helst. Mamma var här i Umeå idag via jobbet så hon kom hit och färgade min utväxt!! Finally. Den var extrem. Fy.. haha. Känner mig som en ny människa nu i alla fall. Tack mami! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0