This friday night.



(mobilbild)

Efter att ha spenderat kvällen med min vän Bea har jag pysslat med en digital fotoram. Den har legat i en låda här hemma i några månader men glömmer alltid bort att jag har den där, haha. Ikväll hittade jag den så satte igång med att föra över bilder! Blev ett par stycken. Jag älskar foton, så en digital fotoram är ju perfekt då man vill se lite fina bilder eller människor som ligger en nära hjärtat.

Nu när jag gjort det borde jag väl sova, men känner för att krypa upp i soffan först. Sitter här på soffkanten men ska lägga mig på divandelen, ta den nytvättade filten som är supermjuk, koka en kopp te och till slut slå på senaste avsnittet av 'vampire diaries'. Den där tekoppen är för min hals.. JAG VÄGRAR BLI SJUK. Därav att jag skrev "borde väl sova" eftersom jag håller på bli sjuk. Började tidigare ikväll då jag blev hes, fast hade inte ont i halsen eller något annat. Men senare började nysa och flera timmar senare sitter jag här med snorig näsa och ont i halsen. Jag som har planer för morgondagen!! Nä, nu ska jag göra den där tekoppen som jag så kärt tjatar om.

Hoppas ni haft en fin fredag, det är ju till och med lördag nu.. haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0