Powerwalk.



Wohoooo, fick se schemat som gäller mitt nya jobb. Dock var det bara ett förslag så kommer nog att ske lite ändringar här och där men kul att få se hur det i princip kommer att se ut. Tycker om att få en överblick över saker och ting. Just nu känns allt lite rörigt, när det gäller allt. Inte jobb. Tror det känns lite kaos inombords eftersom jag har en hel del att göra idag men fortfarande sitter här. Lunchen är klar för typ 45 minuter sedan. Ska fixa en "massa" saker, i min hjärna springer allting runt även om det är så "enkelt" som att starta diskmaskin.
För att få ordning på kaoset ska jag ut på en promenad. Lurarna är med. Spotify som gäller.

När jag kommer in ska jag duscha och sedan tänkte jag dela med mig av en spotifylista! : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0