Denna dag.

Tidigare idag var jag på en intervju. Ja, IGEN. Jag har ju redan jobb hos en person men det är bara extra. Om jag får det jag var på idag kommer det bli på schemarad! Att man står på schemat och har en egen rad men sina dagar och tider då man ska jobba.

Som mamma sa, livet är igång.

(Missade bussen som gick 10.45, den for när jag kom ut genom dörren. Tog istället cykeln och trampade några hundra meter innan den la av. Varken kedjan eller hjulet mår särskilt bra. Fick ställa cykeln hos mammas karl. Väntade sedan vid en annan busshållsplats men råkade då hoppa på fel buss!! Det går två linjer dit jag skulle, så tog den andra än den jag missade.. problemet var bara att jag åkte fel håll! Den går en konstig väg (typ runt allt) så stressad som jag var tänkte jag inte på det förrän jag satt på bussen. HJÄLP. Hoppade av vid mig och väntade sedan på nästa buss, samma linje som jag skulle åka med från början. Med andra ord har större delen av dagen innehållit stress. Tog en promenad halva vägen hem vilket var skönt. Lyssnade på musik. Fast inte ens det hjälpte så mycket, men lite i alla fall. Bättre än inget! Sedan hittade jag en äcklig insekt i en låda imorse, jag som har fobi. Har även en glasbit i fingret som jag inte fått ut. Blä vilken dag. Men nu ska jag och Petter fara på ICA och köpa sallad som man får blanda själv! Känns förhoppningsvis bättre ikväll.)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0