Busy with life.



Är ganska trött och slut efter dagens maratonlopp. Näe, jag har inte sprungit ett.. haha. Kan ju bara springa några meter på sin höjd (pga. knät). Klockan 12 befann jag mig på jobbet och sedan blev det en tripp på stan. Blev där i 3-4 timmar tror jag.. haha. Försökte hitta några fina röda kuddar eftersom vi vill ha det i soffan. Just nu har vi en blandning av gråa, vita och en grön - HAHA. Inte så mysigt. Efter att ha letat sedan kanske 2 månader tillbaka började jag bli riktigt less. Men nu mina vänner, nu ligger det 2 röda bredvid mig här i soffan! Ska visa er senare. Nu när det snart (?) är juletider börjar butikerna sälja julpynt mm. vilket betyder många röda kuddar! Dock vill jag inte ha några där det står "god jul på" eller som ser ut som polkagrisar.. för det är nämligen utbudet som fanns. Typ.

Nåja. Ska sluta tjata om kuddar, ni ska ju ändå få se dom senare. Nu ska jag fortsätta att glo på tv'n. Var för övrigt grymt skönt att slå ner rumpan i soffan efter att inte ha suttit ner på hela dagen! Älskar att vardagen har hittat tillbaka till mig. Eller tvärtom.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0