A career is wonderful, but you can't curl up with it on a cold night.


Svartvinbärste. Rostade mackor med tomater och keso. Senaste avsnittet av glee.


Där har ni min kväll. Karln min har gått och lagt sig eftersom han ska upp till jobbet imorgon men jag är inte sådär supertrött så tänkte stanna uppe ett tag. Tills jag blir trött helt enkelt. Tycker om dom här stunderna för mig själv, både på morgonen och kvällen. Få komma igång i sin egen takt samt varva ner innan läggdags. Jag behöver det. Det är inget måste, inget krav utan helt enkelt för att jag mår bäst så.

Tusan också, glömde göra klart min nya kategori på spotify! Började med den tidigare idag, haha. Någon som kan gissa vad det är för kategori? Ni kommer få ta del av den vilken dag som helst, kanske redan imorgon! Ska fortsätta pyssla med den nu.

Kommentarer
♥ Jeanette

Härlig blogg du har:)

2011-11-11 @ 09:57:40
URL: http://jiasblogg.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0