Trip.


Har ganska mycket jag ska hinna göra innan klockan 14 så slänger in några rader redan nu. Kl 14.20 åker nämligen jag och Johanna till Skellefteå! Petter är snäll och skjutsar mig till busstationen och när vi väl är framme i Skeå så hämtar mamma oss. Lite drygt att hoppa på kryckor, det gör allt omständigt. Men tur att Johanna är med på bussresan, hon får vara min pack-åsna. ; ) Haha!

Vi stannar i Skeå till söndag så vi hörs inte förrän då. Men innan jag åker ska jag göra några tidsinställda inlägg. Så bloggen kommer inte stå still i alla fall. Vi hörs på söndag med en massa bilder!

Kommentarer
♥ Åsa

Vilken fin bild på dig! Kram

2011-05-06 @ 15:44:37
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0