Torsdag.


God morgon!

Det är läskigt att veckorna rullar på i en rasande fart. På ett ögonblick är det en ny vecka. Med tanke på att jag sitter hemma och är sjukskriven tycker man att tiden borde gå enormt sakta. Givetvis känns vissa timmar som en evighet men å andra sidan går en dag ganska snabbt. Idag är det redan torsdag vilket betyder att det är helg imorgon. Tyckte nyss det var fredag. Men det är bra att tiden går snabbt.. nu är det exakt en vecka kvar tills jag ska till ortopedmottagningen för att träffa en läkare. Wihoo!

Kommentarer
♥ Emma Lannebrink

Hej, du har sjukt fin blogg!

Undrar jag om du vill följa varandra på bloglovin eller länka varandra? :)

Kram lnbrnk!

2011-05-19 @ 11:19:10
URL: http://lnbrnk.blogg.se/
♥ sanna

Hej, jag ville bara kommentera här och säga att imorgon har jag en TÄVLING på min blogg där man kan vinna en VIT freebra, som bara kommer kunnas köpas på några ställen :) Bara de bloggar jag kommenterat, vet vad det är för tävling som kommer upp imorgon, så håll utkik!



PS, Alla som lägger till mig på bloglovin' och säger det i en kommentar lägger jag såklart också till :)

2011-05-22 @ 17:38:18
URL: http://socosy.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0