Myskväll.

Sitter i soffan och har just sett klart en film. Den var helt okej men väldigt lång och komplicerad... Inte riktigt min grej. Hur som helst. Var hos mamma m.fl tidigare under kvällen där jag och Petter åt middag och sedan efterrätt, mums! Skulle nog ha farit på kulturnatta ikväll om det inte vore för mitt dumma knä. Inte så roligt att hoppa omkring på stan med dom en längre stund. Har blivit för många myskvällar senaste tiden men snart blir det full rulle! Möte, norge, läkarbesök, turkiet osv. Vare sig knät är bra tills det eller inte ska denna sommar bli kanon! Längtar. :-) äh ska sluta knappa på mobilen och istället umgås med karln min. Hörs imorgon, kram.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0