Fire.



Fotot är taget i norrbyskär för några veckor sedan.

Galet beroende man är av internet. Insåg under helgen vilka viktiga saker man ändå har att göra via internet. Även saker som inte är lika viktiga.. haha. En gissning på att jag suttit framför skärmen några timmar nu är helt rätt. Å andra sidan har det faktiskt varit skönt att inte ha internet under några dagar.. man har tid till annat. Men när jag är sjukskriven pga knät blir jag sjukt rastlös av att inte ha internet då jag inte kan göra mycket annat.

Tv, mobilen, datorn plus städ är väl det jag fördriver dagarna med. Sedan har det varit pissväder större delar av förra veckan så ingen solning på ballen blev det heller. Hoppas jag vaknar imorgon av att solstrålarna skiner in genom fönstret! Fast.. kom på att vi inte får sol förrän kl 12. Nåja. Hoppas jag vaknar av att solen skiner trots allt.

Kommentarer
♥ Hanna

Mysig bild och jag håller med dig - vad fan skall man sysselsätta sig med när allt är städat om det inte finns någon dator och internet??!!

/Handikappad_utan_internet@minhögrahand.intärnät

2011-05-23 @ 22:33:09
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0