But sometimes it hurts instead.



Hej mina små sockertoppar!

Kom nyss hem efter att ha varit på ett varuhus där Petter och hand bror köpte ett tält, haha. Dom ska till P&L i sommar så kan ju vara en fördel att ha någonstans att sova. Juni kommer bli en månad när det händer mycket, förhoppningsvis!

31 maj - 6 juni åker jag till norge.
8 - 16 juni är Petter utomlands.
22 - 29 juni åker jag utomlands.
28 juni - 3 juli åker Petter till P&L.

Där nånstans ska jag nog också på magnetröntgen och sådant. Får se när jag kommer få en tid, men i juni hoppas jag! Annars blir det fasen ingen rolig sommar..... men det blir vad man gör det till. Denna sommar ska bli kanon! Med eller utan kryckor.

Kommentarer
♥ Hanna

Hoppas att det blir en rolig sommar - men precis som du säger, det blir ju vad man gör det till.

HAHA.

Ha det bra!

2011-05-28 @ 17:02:51
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0