Your life is what your thoughts make it.


Nu är stygnen borta!
Var spännande att se vad som döljde sig bakom "kompressen" eller vad man nu ska kalla det. Vid operationen gick dom in på två ställen, ett till höger om knät och ett till vänster, så det var på två ställen det var stygn som skulle bort. Gjorde lite ont men ingenting om man jämför med hur ont jag har haft före och efter operationen. Sköterskan tyckte det såg bra ut. Dock är det en blödning under båda snitten men det ska tydligen försvinna om några dagar. Ena snittet hade inte läkt ihop helt så det var en liten öppning.. fick något slags plåster som ska sitta på några dagar så det får läka. Vill minsann inte ha någon infektion eller liknande!

Riktigt skönt att allting är gjort. Nu gäller det bara att träna upp mina muskler, balansen och rörligheten i benet. Tänk att det var ungefär 4 månader sedan jag skadade mig, helt galet. Nu håller vi alla tummar så jag kan börja jobba, träna och allt annat jag inte har kunnat göra! Förhoppningsvis inte allt för många veckor bort! Happy.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0