Supermåne.

Ni har väl inte missat att det är "supermåne" ikväll?

Supermåne innebär att månen är närmare jorden än vanligt så den ser större ut och lyser starkare. Jag var givetvis tvungen att gå ut och kika. Som tur är var det stjärnklart! Månen såg faktiskt ovanligt stor ut och lyste väldigt klart samt lite starkare. Hade bara med mig mobilen så någon bra bild blev det inte men bättre än ingen alls.

Som en liten notis har jag alltid fått höra av mamma att ordet "måne" var det första ordet jag sa. Förutom mamma & pappa. ; )

Kommentarer
♥ Michaela

svar: Nehe inte? tänkte med inskolning och så. visste inte att man hade det inom personlig assistent? hm. åh hoppas det går bra och lycka till!:) för mig är det skolan som gäller, men vill även ha jobb så man får lite mer pengar utanför studiebidraget för det behövs vill jag lova. 1050kr varje månad är ingenting att hurra för direkt!

2011-03-20 @ 01:23:31
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
♥ Åsa

Det var verkligen vackert med månen igår, jag var också ut o plåtade den. :)

2011-03-20 @ 10:59:55
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0