I took some time out for life.


Senaste veckorna har jag verkligen bott i mina älskade röda skor. Problemet är bara att jag börjar få skavsår, haha. Antar att jag får låta dom vila på skohyllan några dagar framöver. Ett tecken på att dom är grymma!

Aftonen här hemma har varit väldigt lugn. Jag som aldrig brukar ta en powernap somnade vid 18-tiden. En timme senare väckte min älskling mig "middagen är klar". Fantastiskt att få middagen färdig och serverad. Min karl är minst sagt bra som låter mig vila när han vet att jag som mest behöver det. Efter middagen kom mamma och K-P förbi en liten stund. Mamma åkte ner från Skellefteå idag eftersom hon ska börja plugga på universitetet här i Umeå igen! Dock kommer hon jobba som vanligt samtidigt eftersom det bara är vissa dagar hon kommer plugga här. Mamma har verkligen visat mig att ingenting är omöjligt.

Kommentarer
♥ MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyggt med röda converse!

sv: elelr hur :D

2011-03-30 @ 20:52:57
URL: http://mmiaas.blogg.se/
♥ mikaela

åh va snygga! :)

2011-03-31 @ 10:52:27
URL: http://www.mikaelaastrom.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0