Äntligen hemma.


Efter en lång dag med mycket innehåll finns det inget bättre än att komma hem. Ta en dusch, äta kvällsfika och slå på en film. Galet mycket mys! Dagen var som jag sa innehållsrik. Har hunnit med allt från ett möte till fika med Lina till bortbjuden på middag. Kan även nämna att jag och Petter gick in i en butik.. systemkamera, en dag ska du bli min.

Förresten! I några inlägg nedanför hade jag dragit på mig vårjackan vilket visades sig vara på tok för tidigt. Varför ska man alltid inbilla sig att våren är här när det bara är mars? Haha. Idag åkte vinterjackan på igen vilket var en klok idé för gissa vad som pågår utanför fönstret? Snöstorm! (Okej, inte storm men blåser väldigt mycket.)

Kommentarer
♥ martine jahren - kommenterer alltid tilbake

Kjempe fin blogg :-)

2011-03-10 @ 06:53:41
URL: http://www.mjahren.blogg.no

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0