Who run the world? Girls!


Har ganska precis landat i soffan hemma hos mig. Fick skjuts av snälla Johanna för ett tag sedan men någon minut efter att jag varit hemma fick jag lov att jaga en humla.. haha! Öppnade fönstret och balkongdörren eftersom det var så varmt. Dumt val. Tyckte jag hörde något som lät i sovrummet, blev lite rädd så smög mig dit.. feg som jag är. Humlan hade blivit kär i lampan som var tänd i fönstret. Efter många om och men flög den till slut ut. End of story.

Har som sagt varit hos Johanna hela dagen och kvällen. Som vanligt med andra ord. ; ) Blev bjuden på middag och allt, känner mig som hemma där. Lustigt det där, hur man kan komma så nära en person på kort tid. Vara så lika varandra men ändå så olika. Hon är allt bra hon, min Johanna. Och ja, jag vet att du läser detta så.. ses imorgon! Hihi.

Kommentarer
♥ emmaohman-Drawings

var med och tävla om en skitsnygg earcuff i min blogg:D

2011-06-14 @ 02:58:56
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0