Ipod Shuffle.





Wiiiiiee, äntligen är denna söta pärla i min ägodel!

Petter är sjuk (ni vet hur killar blir då, haha) men skjutsade mig ändå till Media Markt där jag köpte denna plus en hårfön. Har bara en resefön i vanliga fall. Kan torka håret 1 minut sedan måste jag vänta typ 10 minuter innan den funkar igen. HAHA! Så det var på tiden att en ny fön hamnade i min hand.

Min nya ipod kommer jag använda dygnet runt! Nämen så gott som. Kommer blir perfekt nu när vi åker utomlands på onsdag (!!). Lyssna på musik är bland det bästa här i livet. Förut hade jag en blå ipod, en tidigare generation, men klantigt nog tappade jag bort den för flera månader sedan. Åh, nu ska jag ladda batteriet och sedan föra över massa bra musik.

Kommentarer
♥ Hanna

Vilken söt liten sak:) kör med den gamla varianten jag:) lika lång som dig jag:) Använder mest platta skor jag med finns mycket snygga sånna. Men har väldigt många med klackar men alla är skyhöga:) men de två senaste kan man ha till vardags med. Vad tråkigt:( Du får ha med dig dem till Turkiet också va? Börjat packa nå? :) kram

2011-06-19 @ 18:37:40
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/
♥ V´

Hur mycket kostade den ? :)

2011-11-23 @ 21:26:21
URL: http://victoriablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0