Älskade.




Tusan vad jag längtar tills om några minuter, då kommer Petter hem!! Han har varit utomlands drygt en vecka så har ju varit hemma själv i lägenheten. Har faktiskt varit skönt, man behöver vara ifrån varandra. Saknar varandra. Men oj vad härligt det ska bli att få somna bredvid honom igen. Han ska minsann få en bamsekram när han kommer in genom dörren!

Ganska direkt då han kommit hem ska vi vidare. Hans bror tar nämligen studenten idag, GRATTIS! Så vi ska kolla när han springer ut och sådant. Mitt i allt ska vi även fara och kolla på tapeter. Hyresvärden till vår nya lägenhet ringde igår och sa att vi ska få välja tapeter i båda sovrummen. Hur nice?! Dom andra rummen är redan nytapetserade och lister är målade. Kan inte bli annat än bra!

Nu ska jag göra klart det sista innan karln min kommer in genom dörren. Hoppas ni får en fin dag! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0