Välkommen hem.


Fick ett sms av Petter att dom har passerat Ö-vik för ett tag sedan vilket betyder att han är hemma om bara en liten stund. Som jag har längtat efter honom! Längtar fortfarande eftersom han inte ännu är hemma, haha. Under juni sågs vi inte så mycket, han var i Turkiet en vecka, kom hem en vecka och sedan for jag till Turkiet en vecka. När jag kom hem hade han redan farit iväg till P&L, det är alltså där han är på väg hemifrån. Vi hinner bara ses några timmar ikväll.. imorgon tar jag bussen till Skeå.

Det är ju trots allt tur att vi bor tillsammans. Jag anser att det är viktigt att sakna varandra samtidigt som man gör saker på sitt eget håll och med sina egna vänner. Men nu är det på tiden att vi får umgås! Dessutom är det snart dags för flytt till en större lägenhet vilket kommer bli GRYMT! Så nog har vi tid att bli less på varandra också under flyttveckan, haha.

Ska stänga ner datorn och förbereda mig för att ge min sambo en bamsekram!! Hörs imorgon alla fina.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0