Torsdag.

För några dagar sedan när vi just hade börjat packa ner saker i flyttkartonger.

Förmiddagen har spenderats i vår 'gamla' lägenhet. Vi sover fortfarande där men har tagit det mesta till vår nya lägenhet, där jag nu befinner mig. Petter kom hem på lunch så han skjutsade hit mig när han skulle tillbaka till jobbet. Har varit sjuk flera dagar så ska ta det lugnt idag. Finns hundratals saker att göra här i lägenheten men jag väljer att ta det säkra före det osäkra. Om mindre än en vecka är operationen och då får jag bara inte vara sjuk! Måste tänka på det. Har trots allt varit här varje dag denna vecka och fixat otroligt mycket.

Ska lägga mig i nya soffan på vår divan, så gaaaalet skön, och se någon film.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0