Torsdag.

God morgon! Dock var min inte så god.. Fy. Vaknade 07.45 eftersom jag skulle ta bussen till umeå kl 09.20. Tänkte att jag skulle kolla en extra gång när den gick för tyckte inte det stämde med att den skulle vara framme 10.30. Tur att jag kollade!! Det är ju bussen som går 08.20 jag skulle ta, har nämligen en tid att passa när jag kommer fram.. Men vad det är får ni veta senare. ;-) hur som helst fick jag panik. Sitter där helt nyvaken! Hann bara ta på mig kläder, packa det sista och ta på mig skorna. Känner mig verkligen inte fräsch just nu, tur att jag iaf färgade håret igår. Dessutom hann jag inte äta frukost så köpte godis och en dricka på kiosken vid busstationen. Bra start på dagen, haha. Nu ska jag lyssna på musik och vila lite. Puss och kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0