Tisdag.



För några dagar sedan hade vi en superfin sommarkväll. Bilden är tagen från mitt sovrumsfönster.

Vill nästan inte ens skriva att jag sov ända till 12 idag. På något sätt blir det bekräftat att det är på riktigt då. Dessutom vaknade jag inte av mig själv utan av att Petter ringde. Tur var väl det eftersom jag har tvättstuga 12-17! I vår förra lägenhet fick man boka två tider på rad (det fanns 3 tider per dag). Där fanns det dock bara en torktumlare och ett torkrum. I torkrummet var fläkten så himla liten att det knappt blev varmt i rummet, tog ju huuuuur lång tid som helst innan kläderna torkade. Tänk er då sängkläder..

Detta blir första gången jag ska tvätta i vår tvättstuga så det blir intressant att se hur långt tid det tar innan allt är klart. Nu har vi torkskåps + torktumlare. Ska sortera tvätten, gå ner i tvättstugan och dona på lite här hemma så hörs vi senare under dagen.

Kommentarer
♥ Elina

Oj vilken fin bild! :D

2011-07-26 @ 23:53:56
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0