Tack för idag, slut för idag.




Börjar fundera om jag adrig riktigt flyttade från mamma, haha. Fy tusan vad mycket saker jag har kvar här! Mitt gamla rum är i alla fall nästan helt rensat. Har bara några saker kvar som ska sorteras, men det får bli imorgon. Har slut sopsäckar nu, haha. På tal om sopsäckar har jag slängt flera idag. Usch vad mycket skitsaker jag hade i garderoberna. Givetvis slängde jag inte hela rummet om ni tror det. 2 flyttkartonger, 4 mindre lådor och lite annat ska med till Umeå. Mitt i flytten där hemma kommer jag med ännu mer.. och nästa helg ska vi på IKEA där vi ska handla saker till nya lägenheten.

Men det är trots allt skönt att flytta, för man tvingas sortera, slänga, rensa och spara det som behövs sparas. Tycker dock det är ganska drygt med själva packningen. Innan man har packat allting är lägenheten en enda stor röra - jag gillar inte kaos.

Nu ser jag fram emot tills jag & Petter har packat allting och väntar på att få nyckeln!

Kommentarer
♥ Hanna

Åhh vad roligt att flytta:)men inte allt innan. Klarar inte heller av kaos. Gått runt och tänkt sen i måndags art det måste städad, men hoppades på ett mirakel av Markus:) Får nog ta hand om det själv imorgon:)

2011-07-13 @ 23:58:27
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0