Skyndaaaaaa.

Mycket att göra. Emelie plingar på dörren när som helst och om ca 45 minuter plingar även mamma på. Tills dess ska jag ha packat ännu mer (packa upp och ner är det enda jag gör känns det som.. haha). Vi 3 åker sedan till min nya lägenhet så dom får hjälpa att bära upp (eftersom jag hoppar på kryckor) plus att dom ska se vår nya soffa + soffbord! Emelie har inte ens sett lägenheten så den ska hon se för första gången, kul!

Vi hörs när vi hörs, denna dag har mycket innehåll. Kram till er alla!

Kommentarer
♥ Sofia Phakdeeyut

Fin blogg!

Hoppas du får en ny och bra vecka!



Besök gärna min! :)

Kram!

2011-07-18 @ 15:53:40
URL: http://yourdreams.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0