Måndag.


Uppdatering från Skellefteå!

Ni skulle se mig i skrivande stund. Sittandes på golvet med datorn på en stol, haha! Mamma trodde det var fel på hennes dator men det visade sig att det är internet (mobilt) som strular. När jag skulle ut på internet fungerade det inte.. ringde mamma och berättade. Bättre att det är internet än datorn i alla fall, med tanke på att hon fick datorn i julklapp.

Idag klev jag upp 04.30.. hade ställt alarmet på 04.45 men vaknade 8459346 gånger under natten så till slut blev jag less av att kolla på klockan allt för många gånger. Tog bussen som gick 05.25 så har varit här hos mamma i 2 timmar. Var nyss ute med vovven för första gången.. jäklar också. Han "högg" mig i benet men inte så allvarligt. Bättre blev det inte när jag sa åt honom och sedan försökte lägga ner honom på marken. Då ville han såklart äta upp mina händer eftersom han älskar fötter och händer. Farligt! Nämen annars går det bra. Han fick springa av sig ute på gräsmattan så nu sover han sött - tills nästa gång. ; )

Kommentarer
♥ Erica Nylund

Allt bra?:D

2011-07-04 @ 09:47:01
URL: http://eriicasvardag.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0