Awesome!


Wihoooo, har nu internet i nya lägenheten!

Eftersom vi egentligen skulle flytta in 1 augusti har vi flyttat över internet mm. från och med det datumet. Tur att vår granne är Petters kompis så jag fick lösenordet till deras trådlösa internet. Snacka om snällt! Så nu blir uppdateringen som vanligt. Dessutom är det skönt att kunna gå in på alla "viktiga" sidor, så som: internetbanken, mailen, f-kassan m.fl! Sedan skadar det ju inte att kunna ta en paus för att läsa aftonbladet, kolla facebook eller sådant.

Igår flyttade vi som sagt i princip alla saker som var kvar förutom sängen, mat, tvn + bänken osv. På förmiddagen har jag packat upp 2 fulla flyttkartonger med köksgrejor vilket tog sin tid. När det var klart gick storstädade jag den stora toan (vi har två) och sedan ställde jag in allt som skulle i badrumsskåpet. Just nu håller jag på att sortera några lådor som sedan ska ställas in i några skåp eller luckor. Det är jäkligt klurigt att bestämma vars allting ska vara.. vill ha ordning och reda nu när vi väl har sorterat allt innan vi flyttade.
Nu ska jag återvända till havet av flyttkartonger!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0