Your song.

Fy & fasen för detta. Börjar tro att jag har influensa för detta kan inte vara en vanlig förkylning? Kallsvettas, torr hosta, trött, hängig, ont i halsen, huvudet, ögonen, öronen osv. Dessutom är jag andfådd även fast jag bara vilat. Är tungt att andas och om jag tar djupa andetag gör det ont. Inge trevligt! Aja, bara vänta tills det försvinner vilket jag hoppas är snart.

Petter var i alla fall gullig som kom hem efter jobbet med pizza till middag. Sådant uppskattas när man är sjuk! Efter middagen for han iväg igen för att spendera kvällen på annat håll eftersom jag lär smitta honom annars.. så nu ligger jag i soffan med kuddar, täcke och coca cola!

Ni missar väl förresten inte "Filip & Fredriks årskrönika 2010" som börjar om 10 min på kanal 5?

 

Är helt tvärtom än på denna bild..


Kommentarer
♥ Gniztra

Hoppas du mår bättre snart:-)

stor krya på dig kraaaaaaaaaaam

2011-01-05 @ 23:54:46
URL: http://WWW.IMPROVEME.SE/GNIZTRA
♥ julia

fin!

2011-01-06 @ 21:59:06
URL: http://myrocket.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0