Tisdag.

Wohoooo! Äntligen! Internet krånglade som ni vet på dagen sedan har jag verkligen inte haft tid till att skriva något. Men finally har jag min nya fina dator i min famn! Petter fick sin nya dator idag vilket betyder att jag lämnade tillbaka min till skolan tidigare idag och nu har jag hans gamla!! Eller inte gamla, den är ungefär bara 1,5 år. Fick den som en tidig födelsedagspresent.. helt galet. Dessutom är den tusen gånger bättre än den jag hade. Håller på installera och fixa en hel del på datorn nu så allting blir som jag vill ha det, hihi. Försöker dessutom klura ut hur jag kan starta webbcameran? Den fungerar men kan inte start den, knasigt. Ska fortsätta hålla på med min nya pärla nu!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0