Nyhet 2.

Kan väl lika gärna ta nyhet nummer 2 redan nu. På måndag måste jag lämna tillbaka min dator till skolan eftersom jag har avslutat mina studier. Egentligen tänkte Petter inte berätta detta förrän då, men jag råkade se när han höll på med hans bärbara dator med att fixa lite. Så... han berättade att min födelsedagspresent från honom är att jag ska få hans dator!!! Helt sjukt! Det är en bärbar, samma storlek som den jag har nu. Den är ungefär 1,5 år och superbra. Jag kunde inte vara mer lycklig. Han ska köpa en stationär fast han hade inte tänkt göra det än egentligen. En dator.. det är det bästa jag kunde få just nu. Vilken kille jag har!

 

Köpte en mus + musmatta idag. Man vill ju bara resa iväg när man ser den, haha.


Kommentarer
♥ Olivia

Tjohej, härligt med 2 goda nyheter! :)

Det är du sååå värd! :D



KRAMAR till dig!

2011-01-13 @ 20:52:47
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0