I väntan på middag.

Även fast jag är förkyld och är hemma pga. mitt knä så har jag i alla fall lyckats ringa några samtal på eftermiddagen. Det mesta börjar klarna men än är inte allt över. Ska skicka iväg ett brev imorgon och på måndag ska jag till skolan och förhoppningsvis får jag det andra brevet ivägskickat då också. Usch vad det är jobbigt att hålla reda på allt. Huvudet är som en enda stor karusell i vanliga fall vilket jag tycker räcker. Livet är dock svårare än så.

Har nyss stått framför spisen och lagat middag i lagom tid till Petter kommer hem. Fast jag blev klar lite tidigare än väntat plus att han blir några minuter sen. Det blir spaghetti & köttfärssås men tänk om man fick något utav det som är på bilderna här nedan. MUUUUMS!

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0