Dagen efter.

Goooood morgon! Fasen vad jag har sovit gott. Ni vet sådär när man inte ens kommer ihåg att man ens försökte somna, haha. Trots allt klev jag upp redan vid 7 eftersom jag skulle ringa dom som planerar operationer. Inget svar, upptaget eller röstbrevlåda. Dåligt!! Får försöka igen imorgon.

Igår var ju min födelsedag så därför blev det ingen uppdatering på kvällen, men desto bättre idag då jag har massa bilder att visa er! På lördag blir det dock mer firande då jag ska hem till min mamma och bli firar av släkten eftersom mestadels av dom bor där. Så jag har verkligen något att se fram emot.


Kommentarer
♥ sannalitens.blogg.se

Svar: tack :) Ska du göra något roligt till helgen då? :)

2011-01-26 @ 18:10:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0