Dag 20 - Min barndom.

Vilket skämt! Inte min barndom, haha. Utan att allt jag hade skrivit försvann och finns inte kvar, hur typiskt? Orkar inte skriva om allting, drar allt lite kort i punktform istället.
  • Växte upp med mamma och pappa tills jag var 4-5 år, sedan separerade dom.
  • Pappa fick 2 barn till, två pojkar.
  • Gick om åttan på högstadiet.
  • Åkte slalom i en klubb ett par år.
  • Umgicks mycketmycketmycket med Lina som även var min halvsyster några år.
  • Pappa flyttade till Umeå när jag var ungefär 10.
  • Bodde då bara hos mamma tills jag var 18 och flyttade hemifrån.
  • Åkte buss till min mormor i Sundsvall många gånger under min barndom.
  • Hade mitt första sommarjobb på ett demensboende.
  • Hade en favoritleksak som var en spindel, konstigt eftersom jag har fobi för spindlar?
  • Sov länge med mina två snuttefiltar.
  • Många mornar vaknade jag tidigt och gick till köksgolvet där jag somnade med mitt rosa täckte.
Ja det var väl lite kort om min barndom. Finns såklart mycket mer att berätta men detta får duga. ; )

 

Ett gammalt klassfoto. 8an tror jag?

(det är inte jag som är där det är ritat, det är hon som skickade kortet för länge sedan som inte ville synas)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0