Dag 19 - den här veckan.

Hm. Kommer inte ihåg allting jag har gjort denna vecka men ska försöka knåpa ihop litegrann!

Måndag: Veckan började med frukost framför första avsnitten av solsidan säsong 2. Var en sväng till tandläkaren efter frukosten och på eftermiddagen var jag en sväng till hälsocentralen. Lagade en god kasslergryta till middag.

Tisdag: Internet fungerade inte på halva dagen så kikade mest på tv och tog det lugnt innan jag for till skolan. Lämnade bla tillbaka datorn och böckerna eftersom jag har slutat. Fick en tidig födelsedagspresent av Petter - en ny dator! Så den satt jag med hela kvällen.

Onsdag: Bästa Johanna kom hit och höll mig sällskap på dagen. Vi åt fruktsallad och choklad samtidigt som vi såg en bra film! For till Media Mark efter middagen, köpte en eltandborste, haha! På kvällen började jag röja en massa i lägenheten.

Torsdag: Denna dag innehöll inte så mycket nämnvärt. Tv, disk, film, städning osv.

Fredag: Hela eftermiddagen gick åt till att tvätta. Kvällen blev rätt lugn med arslet i soffan framför let's dance och sedan en eller två filmer.

Lördag: Ännu en slapp dag. Var rätt så trött så tog det bara lugnt förutom då vi for en sväng för att lämna tillbaka några filmer och sedan förbi ica.

Söndag: Haha nu låter jag som en.. ja jag vet inte riktigt vad. Men denna dag har också varit lugn. Förutom några timmar på eftermiddagen förresten! Bar upp och ner massa saker till förrådet. Bytte skåp här i lägenheten och har omorganiserat lite.


Kommentarer
♥ lijna

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-23 @ 22:55:11
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0