Dag 14 - Min dag.

Egentligen skulle jag skriva detta inlägg igår men eftersom jag har halkat efter lite får ni det idag istället. Skriver alltså om min gårdag.

Vaknade vid 7 tiden och klev upp ganska direkt. Åt frukost samtidigt som jag klickade runt lite på internet. Plötsligt slutade internet funka så då slog jag igång en film istället. Internet la av i flera timmar så jag kikade på tv, städade undan lite och gjorde mig klar men var även en sväng till tandläkaren kl 09. När klockan slog 14.45 hoppade jag på bussen in till stan och gick till skolan. Lämnade tillbaka min dator, sladd, skåpnyckel, busskort, annat kort och alla böcker. Träffade några ur klassen vilket var trevligt, var på tok för länge sedan.
Ett tag senare kom Petter och hämtade mig. For hem, åt middag och efter middagen åkte vi till Media Markt. Petter köpte en sak och själv köpte jag en eltandborste. Eller, två faktiskt. Det var något slags extrapris så Petter ska ta den andra. När vi kom hem fick jag ett ryck! Började flytta saker, städa och sådant så köket blev precis som jag ville det skulle vara. Resten av kvällen blev det lite tv och sitta vid datorn. Eftersom jag fick min nya dator igår ville jag såklart hålla på med den. : ) Kvällen drog ut ganska sent, somnade vid ett om jag inte minns helt fel.


Kommentarer
♥ Barnens Hjältar

Sv: Ja visst är det härligt att man ser lite grönt :-)

Det har frusit på idag igen men det försvann mycket snö nu de här tödagarna.

Natti natti

2011-01-19 @ 22:35:39
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0