Home!

Riktigt skönt att äntligen vara hemma! Först en bussresa som inte alls var rolig pga vädret. Kändes hela tiden som att bussen höll på köra av vägen och i varje minsta lilla sväng trodde jag vi skulle tippa, haha. Väl framme i Umeå träffade jag både Lina och sedan Olivia när jag var på väg till tatueringsstudion. Väntade på att Petter skulle bli klar och sedan blev det middag. 

Härligt att landa i lägenheten men man kommer tillbaka till verkligheten. Har gjort några måsten sedan jag kom in genom dörren, resten får vänta tills imorgon. Helst skulle jag vilja få allting gjort NU men tyvärr har ju inte alla telefoner öppet denna tid. Får upp tidigt imorgon bitti istället.


Kommentarer
♥ Anonym

Min vackra fina dotter,du hinner ringa och fixa..ser fram emot att få träffa Er imorgon. Natti och kram // Mamma

2011-02-03 @ 22:58:26
♥ Linn

Fin blogg!

Jag tipsar just nu om en tävling i min blogg, kanske är något för dig ? :) in och kolla vetja!

2011-02-04 @ 00:53:03
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0