Fredagskväll.


Andra bilden var egentligen inte mening att den skulle bli tagen men var tvungen att prova ta en bild för det fungerade inte för Petter, haha. Just so you know. Den fick i alla fall komma med här på bloggen.

Vi är i alla fall hemma från middagen och en trevlig kväll med roligt sällskap! Är inte så trött ännu så det blir kanske en film eller lite tv-tittande innan sovdags. Skönt med helg! Även fast det känns som helg varje dag för mig nu när jag är sjukskriven.. nej okej, kanske inte riktigt men ni förstår hur jag menar. Men på helgen brukar det hända lite mer än på veckodagarna. Ibland. Nä nu börjar jag snurra i nattmössan och alla dessa tankar så jag avrundar här och säger god natt till er alla!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0