Dag 28 – Mina ambitioner.

Jag som inte brukar ha speciellt många svårigheter med att uttrycka mig i skrift samt att bara skriva rent allmänt tycker denna dag är lite klurig. Ambitioner? Ordet är givetvis bekant men vad är skillnaden på drömmar, mål och ambitioner?

Känner mig själv så bra att jag vet att detta skulle kunna bli världens längsta inlägg, inte bokstavligt talat. Tänker bara ta det lite kort. Mina ambitioner just nu är lära mig leva med alla förutsättningar jag har samtidigt som jag tar vara på dessa. Någon gång kommer jag vilja sätta mig i skolbänken igen. Kanske plugga vidare och "bli något". Allt jag vet här i denna stund är att mina ambitioner för en tid fram består av att göra saker jag själv mår bra av, försöka lyssna på mig mer än vad jag gör men även att använda mina vingar.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0