Dag 24 – Något jag ser fram emot.

Vill bara börja detta inlägg med att säga att jag ligger ju någon dag efter med dessa inlägg så det kommer förmodligen upp ett eller två till idag förutom denna! Hur låter det mina vänner?

Då ska vi se, något jag ser fram emot. Det finns så många saker jag ser fram emot, både kortsiktiga samt långsiktiga. Jag kan ta en av varje. När det gäller något jag ser fram emot inom en snar framtid är tills jag får operera mitt knä och börja jobba igen. Det är över 2 månader sedan jag skadade mig nu och att bara sitta hemma och vänta är tusan inte roligt. Men jag får se det som att jag får vila upp mig själv inför det som komma skall för när jag väl är tillbaka på banan ska det bli ändring! Massa jobb, träning, promenader, umgås mer med vänner - helt enkelt kunna göra vardagliga saker. Just nu är jag så låst så jag ser fram emot när jag får operera mig, skippa kryckorna och börja gå som vanligt.

Då kom vi till något jag ser fram emot om ett längre tag. Jag ser fram emot den dagen då jag förhoppningsvis kommer vistas i Thailand 2-3 veckor, åka iväg som au-pair eller resa till Australien i något år. Okej, nu var dessa 3 saker men minst ett av dom ska ske inom de närmsta åren, så det ser jag fram emot!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0