Bio.

Hej nattugglor!

Jag är ganska nyss hemkommen, eller ja.. för ca en timme sedan. Först for jag till Johanna och umgicks med henne några timmar. DOG LITE AV DERAS UNDERBART FINA LÄGENHET! Helt galet! Skulle på bums flytta in i en exakt likadan lägenhet om jag kunde.

- Åhhhh!
- Nämen guuuuuud.
- Så fint!!!!
- Jag vill också bo såhär.
- Åh jisses!!
- Nej så underbart!
- Johannaaaaaa.
- Guuuuuuud (igen).

Ungefär sådär gånger 27 pågick mina beundringar innan jag slog ner arslet i soffan. Just det, avis hann jag också säga. Haha!
Nåja. Senare åkte jag ner till stan där jag mötte upp Petter på bion. Vi såg The King's Speech. Hade inte hört något om filmen innan så det var en ren chansning att den skulle vara sevärd. Mina vänner, det var den! Jag tycker den var klockren för det mesta. Det är en väldigt välgjord samt genomtänkt film som innehåller mycket drama men även lite humor på vissa ställen. Bra filmval av mig med andra ord!


Kommentarer
♥ Maria

jahaa, ungefär sådär låter det när man träffar dig mickan ;) Fina du :)

2011-02-11 @ 15:11:49
URL: http://maaariaa.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0