Remember this December, that love weighs more than gold!



Ser fram emot helgen, som ser ut att bli väldigt innehållsrik!
  • Färga mammas utväxt + att hon ska färga min.
  • Baka julgodis med mami.
  • Få besök av finaste Emelie.
  • Bortbjuden på middag.
  • Lilla julafton hos morfar.
  • Besök av två vänner.
Vet inte om allt detta blir av, men jag tar dagen som den kommer. Man kan inte göra så mycket annat. Ett som är säkert är i alla fall att imorgon ska jag rå om Otis hela dagen och kvällen, säkert lite in på natten också. Hoppas att Emelie kommer och gör mig sällskap?! :)

Kommentarer
♥ Emelie

Det är klart att jag kommer! :)

2011-12-16 @ 16:59:53
URL: http://emeriksson.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0